2013. április 18., csütörtök

2.fejezet- Első nap az új suliba

Sziasztok
Hát először is bocsi a késésért de évvégén vizsgák és tételeket tanultam.Ha van helyesírási hiba bocsi de siettem. Légyszi komizzatok ha van időtök.
Puszi:Rebi :)
Kendra szemszöge

Reggel 6:20-kor keltem.A többiek még aludtak ezért próbáltam nem nagy zajt csapni.Háromnegyed 7 fele hangokat hallottam ezért kinézten hátha én keltettem fel valakit.Mint kiderült csak Max kelt fel.

-Jó reggelt. Ugye nem én keltettelek?-kérdeztem
-Dehogy már fenn vagyok egy ideje csak nem akartalak felkelteni.
-Nem te keltettél. Nem szoktam sokáig aludni, mert otthon is mikor anyuék mentek dolgozni akkor keltettek hogy nehogy elaludjak.
-Ez ismerős. Engem a bátyám keltett ennyi idősen. Általában negyed 8-kor. Am akkor jössz ma suli után ?-először meglepődtem, aztán rájöttem hogy tegnap mondta a graffitizést.
-Persze.Csak egy pár apró probléma van.-mondtam miután eszembe jutott hogy semmit nem hoztam ide a kellékeimből.
-És mik lennének azok a problémák?
-Hát első az hogy semmi festéket semmit nem hoztam.
-Az nem baj nekem van elég. És a többi?
-Nem tudom mikor végzek a suliba. Igazából azt se tudom hova fogok járni suliba.
-Hozzánk jössz az államiba, ha jól tudom.
-És az milyen?-Kérdeztem.Félek hogy nem fogok tudni beilleszkedni. Remélem ha a testvérem nem legalább Max segít majd.
-Hát... Én már megszoktam, hogy sokan vagyunk és  sok a hülye is -Röhögte el magát
-Mi is sokan voltunk és nálunk is sok volt a hülye hamar meg fogom szokni.-Mondtam-De azért majd segítesz ugye?-Kérdeztem bociszemekkel
-Azt ugye tudod hogy neked szerencséd van velem?
-Miért is?
-Mert én közismert személy vagyok a suliba, és ezáltal te is feljebbről indulsz mint ha nem ismernél.-Kicsit egoista
-Az egoista.Amúgy még mindig nem tudom mikor végzek. Ahogy azt se, hogy milyenek az osztálytársaim és hogy kik azok .-eszembe jutott hogy nem járhatok egy osztályba vele-Senkit nem ismerek rajtad kívül itt te meg túl öreg vagy osztálytársnak-a végén már röhögtem.Nem tudok komolyan beszélni.
-Túl öreg?-most fel van háborodva pedig tényleg nem leget az osztálytársam.
-Igen. De csak ahhoz hogy az osztálytársam legyél.
-Igy azért kicsit jobb.És igazad is van nem leszek az osztálytársad,de lesznek együtt óráink.-ennek örültem.Ha csak párszor is de látni fogom suliba.
-Az jó,de hányra kell beérnünk és milyen messze van a suli?
-Fél 8 ra kell beérnünk és 10 perc gyalog a suli.
-Akkor siessünk mert 7 van és még el kell készülnünk is.
-Oks akkor negyedre legyél kész és várj a nappaliba.
-Oké de nekem még könyveim sincsenek.
-Az nem baj, még a héten nem is valószinü hogy lesznek.
-Miiiii? És én miből fogok tanulni?
-Majd odaadom a tavalyi könyveimet jó?
-Oksi na siessünk- kimentem a fürdőbe elintéztem a dolgaimat és már indultam is le a nappaliba.
-Szia -köszönt és bevallom egy kicsit megijedtem amikor a konyha felöl meghallottam a hangját-kérsz valami kaját?
-Egy szendvicset ha lehet .
-Persze te bármit kérhetsz.
-Úgy csináld hogy vega vagyok!
- Jajj ne már.De nincs itthon semmi csak hús meg sajt.
-Akkor nem kell semmi majd veszek valamit.
-Hát jó.Akkor menjünk.-és indultunk a kijárat felé.
-De ugye segítesz eligazodni a suliba?-nagyon izgultam mer egy iskolába jártam csak eddig és mindig ugyan azokkal az emberekkel voltam együtt.
-Persze ameddig tudok.
-Mi miért meddig tudsz?-ezt nem értettem
-Ameddig nem szál rád az összes fiú a suliba. Akkor én el tűnök ,mert nem igazán szeretem a felhajtást csak ha körülöttem van.-az ego itt is látszik.
-Ha egyedül mersz hagyni megöllek.-közbe beértünk a sulihoz.Tényleg nagy.
-Nyugi nem hagylak egyedül míg meg nem szokod.
-Ó köszi.-közbe jöttek a barátai.Az egyik lánnyal jóba is leszek (szerintem).Ha jól emlékszem Diana a neve.
 (Diana)
Aztán elkisértek Max-szel az irodába.Hát nem szeretnék többet oda felmenni.Az igazgató egy öreg nőci aki már most parancsolgat nekem.Mikor kimentem az irodából egyből elkezdtek kérdezgetni:
-Melyik osztályba kerültél?
-9 b.
-Az jó akkor sokszor látunk óráinkon.
-Az jó,legalább lesz aki megvéd.
-Nyugi csajszi mi megvédünk.-Max megint lovagiaskodik.
-Köszi.
-Akkor majd talizunk kövi szünetbe, vagy órán.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a suliból sokan olvassák.:) mikoor lesz uj rész?várjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett nektek.Ha minden jól megy hétvégén már lesz új rész.
      Puszi:Rebi

      Törlés