2013. augusztus 5., hétfő

4.fejezet-Pár hónap helyett pár nap.

                               Ezer meg ezer bocsi hogy ennyit késtem de most a nyárra minden összejött.Remélem tetszeni fog ez a rész is. És remélem azért nem vesztettem el az olvasókat :)                                                                                                                                                                               xoxo: Rebi :)


 ..... kaptam egy homlokpuszit, és azt mondta:

-Szeretlek.-itt tértem ki a hitemből.Szeret most mondta ez olyan ...egy a kár százezer százalék hogy van barátnője.Mármint én még nem láttam de biztos.
-Ezt most  hogy érted?
-Hát ugy hogy szeretlek
-Foglalkozz a barátnőddel és neki mond mert mióta itt vagyok nem is volt itt olyan lány akit nem ismertem.
-Honnan vetted azt hogy nekem van barátnőm?
-Nézz magadra és megtudod honnan szedtem.-Nem tudom miért csinálja de kikészít. Először tök rendesnek tűnt de most egy kicsit olyan furi. Mikor azt mondta szeret na azóta ilyen.
-Hát én nem látok magamon  semmi furcsát.
-Ne furcsaságot keress.Nézd meg magad. Ugy nézel ki mint egy filmsztár. Ilyen kulsővel senki nem gondolná azt hogy szingli vagy.
-Pedig az vagyok és nem azért mert a férfiállat testemet nem csipik eléggé hanem mert nekem nem ők jönnek  be hanem TE. -A te szót nagyon megnyomta nem tudom mit akar még csak 3 napja ismer
Közbe megérkeztek Debiék így fenn folytattuk a beszélgetést.
-Hát rám még várnod kell . Én nem az vagyok aki 3 nap után összejön egy "férfiállattal"
-Én tudok várni ....főleg egy ilyen gyönyörű lányra mint te.
-Az jó-Kicsit zavarba hozott. Nem gondoltam hogy ilyen könnyű lesz.
-Nem kell pirulni csak az igazat mondom.
-Ja az igazság az hogy nem vagyok szép. A rút kiskacsa megirigyelné ahogy kinézek.Sőt jobbat mondok a bányarémmel is könnyen összetévesztenek a sötétbe.
-Te hülye vagy.
-Most miért?
-Mert a hülye bányarémhez hasonlítod magad .
-Miért nem hasonlít? -Ezt már röhögve mondtam.Éreztem nem tudok neki olyat mondani amit ne cáfolna meg. Előérzeteim szerint nem kell az az egy hónap ahhoz hogy megismerjem . Kimentem az erkélyre nem tudtam mit tegyek. Szeretem de nem szeretnék csalódni. Ekkor kijött utánam és kaptam egy szájra puszit . A pusziból már majdnem csók lett amikor kopogtak az ajtón.
-Kendra, Max kész a kaja ha akartok enni akkor gyertek le.-Debi jött be a szobámba .
-Oksi megyünk.-Debi kiment s én is mentem volna ha Max meg nem fogja a kezem s vissza nem ránt majd meg nem csókol. Életem első őszinte csókja . Eddig minden fiú azért járt velem mert osztályelső voltam .
Ő más mintha tudná mire gondolok . A három nap alatt rájöttem hogy ő kell . Eddig attól féltem hogy nem ismerem eléggé ,innentől kezdve leszarom . Ha azt mondják korai ha azt hogy nem illünk össze nem fog érdekelni mert szeretem és az a fontos. Egyből visszacsókoltam majd hajába túrtam.vagy öt perce csókoltuk egymást mikor benyitott Debi hogy :
-Elfogy a kaja ha nem siettek.
Szétváltunk majd kézen fogva mentünk le az ebédlőbe.Mindenki nézett de senki nem szolt semmit.
-Mi az nem látatok még fehér embereket akik egymás kezét?
-De csak meglepő hogy pont ti  . Amúgy sok boldogságot.-Debi az aggódó nagytesót játsza.
-Sok boldogságot.-Mindenki aki a házba van egyszerre üvöltötte.A fiuk már hozták volna a pezsgőt ha nem állítom le őket.
-Nem értem miért kell ekkora felhajtás azért mert szeretjük egymást.Fiuk nehogy pezsgőt bontsatok!
-De miért ne -Nyafogott Benji.
-Mert a macska is szőrös még se borotválkozik és pont .-Mindenki csendbe maradt. Gondoltam hogy nem fognak semmit mondani . A cica mindig kiment.
-Akkor mi van a kopasz macskával-Mike megfogott erre semmit nem tudtam mondani ilyen még nem volt.
-Na jó ,de csak egyet.-Ugyanis ha jól láttam vagy 5 üveggel volt a hűtőbe . Azt meg ha megisszuk nem tudunk holnap suliba menni.(csak azt nem értem miért van a hűtőbe ennyi pezsgő)
 Ezek után ettünk , majd közkérvényt nyújtottak be hogy meséljük el hogy jöttünk össze meg minden.Ez betartott este tíz-ig igy felmentünk és lefeküdtünk aludni. Max velem aludt. Annyira édi volt ahogy átölelt és fogta a kezem .Közelebb bujtam hozzá s elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése