2016. október 27., csütörtök

6.rész Mért Ő az akit szeretek

Visszatértem ! így  2 év után nem magyarázkodnék hogy mért nem voltam mert nincs magyarázat . Gondolkodtam már azon is hogy törlöm a blogot de úgy gondoltam egy próbát megér! Rebi 





Reggel könnyes szemmel keltem de nem érdekel úgy fogok tenni mint akit nem érdekel már Max pedig nem tagadhatom le az érzéseim még szeretem. De ezt Ő nem fogja megtudni. Letöröltem a könnyeimet és feltettem egy kis sminket hogy nem lássák az alváshiány és a sírás miatt megdagadt és kivörösödött szemem. összepakoltam a ruháimat hogy a fiuknak csak a bőröndöket kelljen levinni és ne keljen pakolni mást. Felvettem egy átlagos ruhát és lementem a konyhába kajálni. Mindenki ott volt, igen ő is de tartom magam a tervhez és átnézek rajta. 

-Jó reggelt!- köszöntem majd megindultam a hűtőhöz a tejért, mivel elterveztem hogy műzlit eszek.
-Jó reggelt !-köszöntek vissza fáradtan.Benéztem a hűtőbe és üres. Kb mindent megettek amit találtak. 
-Akkor lehozzátok a cuccaimat fiuk ?-hátha elfelejtették és legalább Max is megtudja hogy nem maradok mellette. 
-Persze ,pakolni is kell ?-hát ők nem felejtették el de Max érdekes fejet vágott.
-Nem mindent beraktam a bőröndökbe csak le kell hozni.-éreztem a feszültséget a levegőbe. Vagy indulok vagy robban a bomba és akkor ki tudja mi lesz itt.
-De most indulok majd veszek kaját van nálam még pénz ne aggódjatok.-mondtam az ajtó felé menet. 
-De Ken....-mire befejezte volna Debi a mondatot már az utcán voltam Diával. 
-Szia. Max nem jön ?-ettől a mondattól könnyek szöktek a szemembe nem azért mert nem jön hanem mert újra és újra látom a tegnap esti képeket a lányokat körülötte és az ominózus csókot . 
-Nem-szipogtam halkan-Ő az új barátnőjével jön .
-Mi miről beszélsz Kendra ? Miattad nem jött ki a héten sehova.-Dia csak értetlenkedett .
-Hát ez az hogy nem veletek ment ki. Nekünk azt mondta hogy veletek megy de tegnap 2 lány kísérte a kapuig és az egyik határozottan megcsókolta és nem tiltakozott hanem még visszacsókolt neki.-Hadartam el mielőtt zokogni kezdtem.
-De mért ? Mi? Minek? Én ezt nem értem.Úgy örült amikor végre rád talált és amúgy is biztos jól láttad ? - Kérdezte miközben bementünk egy kis parkba és egy padra leültünk.
-Biz...tos  az  erkélyről pont oda látni.-alig bírtam beszélni sírás közbe és a könnyeim ahelyett hogy eláltak volna csak egyre jobban gyűltek a szemembe, s folytak végig az arcomon.
-Inkább ne beszéljünk róla. De ha van kedved suli után elmehetnénk a parkba sétálni most pedig megtörlöd a szemed, javítunk a sminkeden és megyünk a suliba mint ha semmi se történt volna.
-Köszönöm Dia. Örök hálám. -mondtam majd egy kis smink igazítás után elindultunk a suli felé. De ahogy beértünk a fiuk álltak velünk szembe Max társaságába és annyira beszélgettek , hogy észre se vették ahogy elsétálunk mellettük amit nem is bántunk legalábbis nekem semmi kedvem nincs beszélni velük. Elköszöntem Diától és megbeszéltük hogy órák után a suli előtt találkozunk. Szerencsére ma nincs összevont óránk így egy kicsit jobb de holnap majdnem egész nap közös óráink lesznek.Na de ez a holnap gondja.
Az órák alatt nem történt semmi érdekes, szünetekbe pedig inkább a vázlataimat olvastam mint hogy kimenjek.Hirtelen rezegni kezdett a telefonom. SMS-em jött.

Szia.

Kérlek beszéljük meg. Dia elkezdett velem ordibálni és valahogy most kezdem érezni a tegnapi este következményeit. Én nem ezt akartam. Kérlek beszéljük meg suli utánn megvárlak kinn.

                                                                                               Max


Erre most mit írjak? Kíváncsi vagyok hogy mit mond de félek hogy nem bírnám ki és megölelném ha olyat mond.De túl kíváncsi vagyok.


Talán ott leszek.


Ennyit írtam neki, bár tudtam, hogy nem ez volt életem legjobb döntése de a kíváncsiságom túl nagy ahhoz hogy ne hallgassam meg hogy próbálja megmagyarázni az ellenkezőjét annak amit láttam.

Az órák hamar elteltek és már a könyveket pakoltam a táskámba mikor tudatosult bennem ismét hogy Max most magyarázkodni fog nekem a csodás barna szemeivel .... NEM ezt ki kell vernem a fejemből.Most az a lényeg hogy mit mond. És már a bejárati ajtó előtt álltam.

-Szia. -köszönt ahogy kiléptem az épületből.

-Szia -illedelmességből visszaköszöntem de próbáltam a leg érzelemmenteseb hangom és arckifejezésem előszedni, ami eddig beválik.
-Dia üzeni hogy megvár a park melletti kávézóba. De ha nem gond akkor inkább sétáljunk el a parkba és ott beszéljünk.
Bólintottam majd elindultunk a park felé.Mint mindig Max ma is jól nézett ki. Farmer és ing. Ez az a párosítás ami bárkin jól állhat, de aki alapból jól néz ki (mint Max) azon valami fenomenálisan áll.
-Kendra én ezt nem értem azt se tudom hogy kerülteem haza  ittunk és egyszerüen utána kiesett minden.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése